Anmeldelse af Grand Hotel Struer

Tag på Golf og gourmet ophold i Nordvestjylland, hvor du i den grad får Value for Money

Fredag eftermiddag satte vi kursen mod Grand Hotel Struer med høj solskin, godt humør og som altid, når man skal besøge et nyt sted, også en smule spænding. Der går ikke længe fra vi ankommer til byen, til at vi finder vores hotel, med rigeligt af parkeringspladser lige til døren - dejligt nemt og bekvemt!

Indcheckning & værelser

Indtjekning gik nemt og hurtigt og vi tog elevatoren op til vores værelse. Værelset var moderne indrettet og særdeles indbydende med de lilla, mørke og varme farvenuancer. De tunge mørklægningsgardiner og den komfortable seng skabte straks en forventningsglæde, til når dagen var omme. Vi så allerede frem til at kunne slænge os i sengen og hvile stængerne, med en god bog eller en film på det klassiske B&O fjernsyn, som stratetisk var hængt i værelsets ene hjørne. Et meget æstetisk pænt og dejligt værelse at være i.

Grand Hotel Struer - Se golfpakker

Restaurant - Schous Brasserie

Da det bliver tid til at spise, bevægede vi os ned i restauranten og også her var der skabt en dejlig atmosfære, med dæmpet belysning og royalt, rødt interiør. Maden var imponerende og helt klart anbefalelsesværdig! Udover at hele middagen var yderst velsmagende, var den kreativ og smukt anrettet, med øje for råvarer i sæson.

Fra hotellets restaurant kan du gå direkte ud til Struers gågade, som er en hyggelig lille gade med butikker, man fornemmer lokalsamfundet har støttet op om i mange år. Et stenkast derfra ligger havnen, som man bestemt ikke må lade sig snyde for at se. Udover det rolige havnemiljø er der mulighed for at afprøve Wake-board med instruktør, i de tidshuller hvor der ikke er stævne.

Struer Golfklub

Bevæger du dig en smule væk fra hotellet, på vej mod Struer Golfklub, får du intet mindre en dansk landidyl med marker, heste og Limfjorden, som snor sig af bakkelandskabet. En smuk tur som får en helt ned i gear.

Som gæst i Struer Golfklub får du mulighed for at spille Danmarks måske smukkeste bane. Golfbanen er anlagt i et kuperet naturskønt område ved et fredet overdrev, højt beliggende og med udsigt over Nissum Bredning, Oddesund og Venø Bugt. 18 hullers banen er en rigtig seaside-bane, letter kuperet og med en eventyrlig udsigt over Limfjorden. Fra fairway på Hul 11 er der udsigt til vand 300 grader rundt.

Konklusion er stråleklar: Golfpakken hos Grand Hotel Struer er i høj grad value for money, som man ikke vil fortryde - tværtimod. Vi gik begge derfra med en oplevelse af, at det er ret vildt at man har fået den oplevelse for de penge og udover at være blevet forkælet med gourmet mad, et dejligt ophold og suveræne golfbaner, så er vi blevet bidt af det naturskønne område, som det nordvestjyske har at byde på. En klar anbefaling herfra med 5 ud af 5 stjerner til prisen!

Grand Hotel Struer - Se golfpakker

Skrevet af Allan Kristensen, Partnership Manager